dissabte, 10 de novembre del 2012

LA HIPOTECA ESPANYA.

LA HIPOTECA ESPANYA.


- Client bancari:
 Bon dia, miri, venia perquè he vist que m'han cobrat, erròniament, 200 €.

- Banquer:
 Ah, no! No és cap error, és la seva hipoteca Espanya.

- Client:
 Però si jo no l'he demanada!

- Banquer:
 No, no cal demanar-la. Us l’assignem automàticament pel sol fet de ser titular de la llibreta Catalunya.

- Client:
 Automàticament? Però, i quins avantatges hi tinc, doncs?

- Banquer:
 Ui, moltes! Pensi que és el que se'n diu una llibreta solidària. Amb els seus diners es podran, per exemple, regalar ordinadors portàtils als titulars de la targeta Extremadura o bé peatges d'autopista als propietaris d'un compte Castella.

- Client:
 Però...si jo no en tinc, d'ordinador! I he de pagar les autopistes cada cop que viatjo! I, per a mi, què hi haurà?

- Banquer:
 "Per a  mi, per a mi..." au, home, no sigui tan egoïsta! Que a vostè no li ve d'aquests 200 € al mes!

- Client:
 Que no em ve, a mi, de...però... Això vol dir que ho estem pagant tota la família? La meva dona? El meus dos fills?

- Banquer:
 Sí, sí, és clar, tots els titulars.

- Client:
 Però això són més de 800 € cada mes! És una vergonya!

- Banquer:
 Miri, amb franquesa, entre vostè i jo...sí, és un escàndol, però bé, com que té un contracte de permanència de 'per vida' no hi ha res a fer. Les condicions són així.

- Client:
  Doncs, miri, sap què li dic? Que, a la que pugui, canviaré de banc!!! O bé hauré de marxar a un altre estat... Au, que tingui bon dia, senyor...?

- Banquer:
 Té vostè una solució molt bona: Es trasllada a viure a Sevilla, s’apunta al PER, és passa el dia gratant-se els collons, prenent un "fino de Montilla con tapas y...a viví que son do dia....heyyyy Macarena" i així s'estalviarà la hipoteca i els seus fills tindran els ordinadors gratuïts, podrà circular sense pagar peatges, etc... 
  

NOTA ACLARATÒRIA


La hipoteca “Espanya” és exactament l’aplicació del dèficit fiscal de Catalunya: 17.000 milions de euros, dividit per 7 milions de catalans (inclosos els nadons) i després ho dividiu per 12 mesos i teniu la quota mensual de la Hipoteca Espanya per cada membre de la família. Si voleu comprovar-ho, feu la divisió. QUINS PEBROTS !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada